Wednesday, December 19, 2007

Potatis, nej tack! Morot, Jaaaa!


Efter några trevande försök med potatisen, vilket har inneburit en del kväljningar o grimaser, har vi idag gått vidare till morot med lite bättre resultat. Mera mums o "vill ha mer-ljud" men efter några små skedar tog det tvärstopp och tårarna kom. Jag misstänker att det var en liten morotsbit som var boven i dramat. Får prova att mosa lite mer nästa gång. Här är vår lille tomte på Luciadagen.
Jag (Pella) är numera 28 år, fyllde år i måndags och firades med kaffe på sängen och brasa i öppna spisen i sovrummet. Den bästa presenten fick jag av Love, han sov hela natten.
Men jag fick många fina, tack så mycket! Jag älskar paket!

1 comment:

Unknown said...

Grattis i efterskott Pella!! Hoppas du hade fint firande och att ni haft det bra över jul och nyår!!

Lade märke till att Love har hundtofflorna från oss på sig ihop meed tomtedräkten, urgulligt ju!!

Vi får höras och ses snart!

Kramar
Angélica & Peter