Monday, August 27, 2007

Gaaaahhh!

Today is the day...Magnus är tillbaka på jobbet efter 5 veckor hemma hos oss. Och jag undrar redan om det ska vara så här i nästan ett år. Nja, riktigt så farligt är det väl inte men Love har varit mindre glad hela dagen. Knappt sovit alls, vilket innebär att jag knappt sovit alls, vilket innebär att jag är mindre glad. Gråtit har han gjort också vilket inte alls är så roligt när man försöker göra det nödvändigaste. Inte förrän efter halv tolv fick jag på mig kläder, kunde tvätta mig, äta frukost och borsta tänderna, då hade den lilla sötnosen redan hunnit äta två eller tre gånger. Lite friidrott har jag dock fått se när jag har gått här och vaggat och tröstat min lilla skrikis. Tänkte nog att jag skulle hinna sova lite och packa i alla fall någon låda med kläder eller skor så Magnus skulle vara lite nöjd när han kommer hem men det ser inte ut att bli verklighet. Får väl se hur eftermiddagen artar sig. Väntar mormor Eva hit ikväll också - Välkommen in i röran!
Vi kämpar på, Love och jag. Peace!

1 comment:

småstjärnorna said...

*styrkekram* Ni fixar det! Snart kommer du känna dig som värsta supermorsan som ammar och käkar frukost, smsar och ser på TV samtidigt! :-) Förstår precis hur du känner det... Men det blir bra!
Hur var det, kommer ni på bröllopet? Kram/Elin