Saturday, August 18, 2007

MC kortet Fixat!!!!!

Yes nu är det äntligen klart. Inget mer snirklande och krypkörante runt dessa j-vla koner. Ingen mer grönskylt på ryggen. Nu kan jag ta min racer och ge mig ut i sommarnatten själv som värsta rebellen. Ja, i verekligheten så har ju Love tagit upp all vår tid sen i onsdags när jag körde upp, så jag har helt enkelt inte hunnit ut ännu. Men i dag ska vi åka en sväng jag och Samuel, får se vart det blir.

Skönt är det i allafall att det är klart. Var lite av en nu eller alldrig känsla som infann sig. Hade nog varit svårt att dra i gång en mc-utbildning som nybliven småbarnsfar. Det är dock en stor dröm som har gått i uppfyllelse ska ni veta. Pella vet, så mycket som jag har tjötat på henne om detta.

Nu ligger Love i mitt knä och fäktar lite med armarna. Pella sover forftfarande efter en natts ammning. 4 veckor blir han i dag. Inte klokt var tiden går fort. känns som han har växt en del den lilla spjuvern. Snart går han väll runt på egna
ben. thats it for now

-----Upp till kamp för fler skötbord på killarnas toaletter----------

1 comment:

Anonymous said...

Hej Magnus o Pernilla.
Du/ni har verkligen lyckats bra:
först lilla Love, sedan klarat av körkortet för MC:n och gjort en på pricken lik Simpsonbild på Magnus. När får vi se Pernillas vackra bild också?
Det blev tomt utan er i lägenheten!
Många kramar mamma/svärmor Sara