Friday, September 7, 2007

Sista dagen i Linköping...

...ja inte för alltid hoppas jag men som Linköpingsbor...för den här gången. Här är fullt av lådor överallt, små öar man måste gå runt i köket och högar så jag knappt ser tv:n i vardagsrummet när vi sitter och ammar. Ska bli ganska skönt att få det här gjort och få lite ordning omkring sig igen så småningom, även om jag kommer sakna Linköping: närheten till allt och stan i sig. Nu börjar en ny period i livet på många sätt. Där behöver man ju i alla fall inte se lådorna omkring sig hela tiden, där kan man ju gömma dem i ett annat rum eller så. Mamma kommer och hjälper till med uppackningen också så vi kanske kan få lite ordning ganska snart. Hon stannar på måndag och tisdag och hjälper mig, det är nog inte så lätt att få ordning i huset med en Love på armen eller vid bröstet. Tack söta mamma. Nu ska jag försöka få något mer gjort medan Love sover här i soffan.
See you on the other side (eller i alla fall i det nya huset)

No comments: