Friday, February 12, 2010

Lediga tillsammans idag!

Det var mysigt. Alvin och jag var i Vidingsjö och fikade och jag fick lite pepp och stöd i min nöd. Det behövde jag verkligen. Innan vi åkte dit släppte vi av Mange och Love på badet och när vi var färdiga så åkte vi också dit och plaskade. Roligt, roligt. Love är som en groda, han ska bara hoppa och hoppa och plaska och plaska. Alvin tycker det är vansinnigt roligt. Love och jag åkte stora rutchbanan (den gamla som är innomhus). Tycket det var ganska modigt gjort... av mig. Love sa att han tyckte roligt men när jag frågade om han ville åka en gång till så sa han nej. Det gick väldigt fort faktiskt. Nu är mormor och morfar här, de har nattat barn och vi har lagat mat. Paella med färska musslor och tigerräkor, mums. Imorgon blir det dop i Skällvik. Får se om Love vågar bära korset åt lilla Prins Nils af Stegeborg.
Nu ska jag gosa lite med min fina man. Kramar

4 comments:

E said...

efter att ha sett Love plaska i badkaret kan jag föreställa mig hur det blir i ett badhus... blött blött blött

trevligt!

Elsa said...

*desperat efter nya inlägg*

Fredrik said...

...jaa, nu börjar farbror Fredrik också tycka att det börjar bli dags att lägga ut litet häftiga pics på Reinfeldt och Oldsber... jag menar småpojkarna!
Vad händer i huset? Nu säger Elsa att ni skall åka till Sälen. Och jag då? Ska jag vara nöjd med Solna eller? Hallå!! Logistiken någon?!

Pia said...

Jag håller med ! Börjar känna mig som en "stalker" som är inne på er hemsida varje dag och kollar efter nytt inlägg ;-)

Ska ni förresten på Emma och Karins dop i Falun?

kram på er!