Thursday, October 4, 2007

En härlig torsdag


Ja, idag har det verkligen varit en bra dag. Har gått en härlig långpromenad i solen med Love bland gulnande höstträd och med frisk härlig lantluft i lungorna(var borta nästan 1 och en halv timme). Där gick jag och funderade på hur lyckligt lottad jag är och hur glad jag är som kämpade för att nå mitt drömyrke och förverkliga mitt kall så jag kunde hamna här. Så när jag kom hem öppnade jag paketet som låg i brevlådan och där låg en helt underbart vacker dopklänning, den är allt jag har drömt om. Tack, tack, tack underbara Sofia som har förstått vad jag har velat och lyckas göra något så vackert. Älskar dig pluttan!
Ni får inte se än, det får bli en överraskning nästa helg eller när bilderna kommer ut på bloggen. Nu är jag så väldigt trött i huvudet så jag ska nog avsluta det här och gå och göra mig i ordning för sängen. Godnatt.
"Tacka Herren ty han är god, hans nåd varar evigt."

No comments: