Thursday, May 10, 2007

Det gick.... så där

ja uppkörningen alltså, jag var så otroligt nervös. Det började med att jag stängde av bensinkranen i stället för att öppna den, vilket lede till att jag fick motorstopp ganska omgående. Ingen bra start. Sen när vi väl kom dit så känndes alla banor som helt främmande. Fick nog lite hjärnsläpp. Allt fortsatte med att jag satte ner foten en gång på krypkörningen och sen körde jag ner en kon på högfartsdelen. summa sumarum, icke godkännd. Aj aj aj, snyft snyft, men... på måndag är det nya tag. Har bokat tid på en körskola nu. Så jag kan ut och träna på banan ordentilgt.
Så hojen får stå en stund till.

Tja det var väll allt jag hade att säga för nu. Vi har förresten varit på baybyproffsen i Norrköping och rekat lite idag, vi har en del detaljer kvar att innhandla. Avslutatde dagen med en god pizza på napoli lite längre ner på gatan, gott, mätt och godnatt. (Rocky diggar eurovision tydligen, sparkar till musiken)=:

No comments: