Monday, September 21, 2009


Här är lilla gullesnutten hemma hos farmor Barbro i Norrköping. Han har blivit så stor och fin, lik Love men ändå inte på något sätt. Eller vad tycker ni?
Alvin och jag har tagit det lite lugnt idag för jag är förkyld och känner mig rätt hängig, ont i halsen och så. Vi fick lov att ta en promenad till Söderköpings församlingsexpedition dock och planera lite med Ici inför Bröllopsmässan den 4:e. Alvin försvann snart iväg med sin stora favoritkompis Hartvig, kantorn. De åkte skrivbordsstol i korridoren, tog en promenad till församlingshemmet och käkade lite noter och hade allmänt skoj tillsammans. Han har kidnappat Alvin förut och busat lite.
Nu sover Love, han var sååå trött och bara gnällde över allting ikväll. Kanske håller han också på att bli sjuk.
Over and out... och grattis till svärmor som fyller 63 år idag!!!

4 comments:

Linduz said...

Ja han liknar Love lite. :)
Hoppas du kryar på dig snart, Pella.
Kram Linda (din f.d klasskompis, jag hittade din blogg för ett tag sen, har läst den, men jag tror att det är första gången jag kommenterar. Förlåt!)

Linduz said...

Linda här igen, tror jag skrev fel bloggadress.
tror det är: Linduz79.blogspot.com

Elsa said...

Jo han liknar allt Love fast rundare... och med ljusare hår. Och lite allvarligare, åtminstone på den här bilden.

Magnus, Pella, Love och Alvin said...

Ja, visst är dem, gullepluttarna!