Sunday, October 26, 2008

Nybliven trettioåring och tillfixad präst!


Halloj allihop.

Igår var det trettioårsfest i församlingshemmet här, Magnus firade sin födelsedag med nära och kära. Fick som sig bör en hel del leksaker och wiskey, sånt där man kan behöva när man blivit riktigt vuxen. Prästgården har alltså varit full hela helgen. Familjer sen i fredags och syskon i husvagn i natt. Det var en trevlig fest med en hel del trevliga människor.

Idag har det varit städning så klart, fast Linda och jag gjorde det mesta av vårt igårkväll så vi fick vara hemma och ta hand om Love istället. Passade på att få igång Martin också som fortfarande sov i vardagsrumssoffan och så passade jag på att läsa det jag hade att säga ikväll när jag hade gudstjänst - en frälsarkransgudstjänst med jazzmusik. Väldigt svängigt och fint med Bredbandet och pastoratskören.

På eftermiddagen hade vi en liten Mary Kayvisning här också så jag var så tjusig för mina församlingsbor så, så här tjusig blev jag (några timmar efteråt).

No comments: