Wednesday, October 1, 2008

önskelista

det har funnits önskemål om att lägga ut min önskelista här på bloggen. så jag gör väll det. se det som en vägledning och jag vet att jag har högt önsketänkande. men här kommer den.


motorevent tex formel 3 eller radical racing bil
självgående damsugare
gps till bilen
skotsk singel malt whiskey
presenkort på kläder tex jack and jones eller MQ
global knivar
tröjor från lyle and scott eller ed hardy
kraftig silver eller guld halskedja inte så lång.
ipod nano 4 eller 8 gigabyte

ja det var ju lite om det.

för övrig har jag börjat jobba nu igen, i dag var det tredje dagen. känns lite konstigt att komma in i allt igen, man är ju helt klart inte riktig med i skallen ännu, men det kommer väll tillbaka snart, jag har börjat med ett stor projekt som kommer pågå i ett halvår minst, så det känns kul i allfall. och så ska vi kolla på hus i söderköping den 6 oktober....
nu ska vi nog gå och sova, trött är bara förnamnet.
hej hopp

2 comments:

Magnolia said...

What??? Ska ni kolla på hus? Känns det inte bra i stora prästgården längre??? (nyfiken liza)

Bra önskelista! Då vet vi vad vi kan spana efter till den 25 oktober. Ska bli roligt roligt att komma och fira dig på den stora 3 0 dagen.

Kram kram

Anonymous said...

Jag blev också lite nyfiken på husplanerna. Synd att jag inte kan komma den 25:e. Men jag vinkar från planet när vi passerar.