Monday, October 20, 2008

Trött liten mamma

Nu har jag haft två riktigt jobbiga dagar. Har varit yr nu i över en vecka. Oftast går det över när jag får mat eller en frukt men nu har det kommit fast jag har ätit ordentlig frukost. I söndags höll jag på att svimma under Välsignelsen när jag hade Gudstjänst med dop. Jag fick smyga iväg och be dopfamiljen gå ut själva för jag behövde sitta en stund. Lite otäckt faktiskt, fick lock för öronen och sen kändes det som att blodet bara försvann ner i tårna. Idag kunde jag inte jobba alls knappt, jag fick mest sitta och pilla med papper och sen åkte jag hem. Klarade inte av att ha Gudstjänsten för Öppet hus som jag skulle ha, kunde inte ta mig ut till kyrkan när jag väl hade tagit mig upp på kontoret. Var lite för mycket igår kanske med två gudsjtänster, dop och konfirmander. Kom inte hem förrän halv elva och Magnus hade gått och lagt sig, kul när vi firade bröllopsdag... ja eller firade och firade, det blev ju inte så mycket av det eftersom jag jobbade hela dagen. Jag har fått en tid imorgon hos barnmorskan för att ta lite prover får vi se om det är något jag har brist på, järn eller så.
Idag har elektrikern tittat på huset och det verkar helt ok. Roligt det ska bli. Magnus var med och han tyckte fortfarande att det var fint fast mycket av möblerna var borttagna nu. Längtar redan.
Ha det gott alla!

1 comment:

småstjärnorna said...

Låter som järnbrist det där... Hoppas du piggar på dig med järntabletter!