Tuesday, June 26, 2007

Ta da....


...en dyna till kökssoffan!
Jag har gjort den idag, jag fixade det. Inte så imponerande kanske men jag är ganska stolt och tycker att den är riktigt fin. Jag har hållit på nästan hela dagen och kravlat runt på golvet och ritat, klippt och sytt. Så nu har jag ont i hela kroppen, men det är det värt och imorgon kan jag ju vila hela dagen. All tid har inte gått åt till dynan, jag har gjort ett fodral till en amingskudde också som jag fått låna av Martina. Pysslig som bara den har jag varit.


Så här såg min mage ut igår kväll, en "liten" mage i vecka 37. Fin va? Jag kan titta på den i spegeln hur länge som helst. Kanske kommer jag att sakna den sen, men inte så mycket att jag inte vill att det lilla livet ska komma ut så fort som möjligt. Nu nu nu! Kämpar på så länge. Det börjar kännas trögt och tillräckligt nu. Men jag är medveten om att jag har haft en drömgraviditet och tackar Gud för det, får väl stå ut med att det börjar bli LITE jobbigt nu. Nu längtar jag bara efter bebisen och att den ska komma ut så Mange kan vara ledig och hemma hos mig, börjar tröttna på att vara ensam hemma. Han är ganska sugen på semester också. En konstig sommar det här...men härlig!

No comments: