Monday, July 2, 2007

Inget nytt

Ingen bebis än alltså...
...men vi har fått tillbaka våra tre små bebisar från deras semester. Cornelis, Tuva och Selma har varit hos Kurt på välbehövligt semester från visningar och sånt och säkert haft det jätte bra men det är så skönt att ha dem hemma igen. Har saknat dem så.
I helgen var det konfirmation. "Mina" ungdomar i Östra Ryd, Västra Husby och Gårdeby blev konfirmerade och det var så bra. En jätte bra redovisning och de sjöng som jag aldrig har hört dem förut. Och dem saknade mig! Jag som nästan hade gått här hemma och glömt bort hur gulliga dem är och att jag saknat dem med. Det var riktigt skönt att få vara med och få krama om dem. Sötnosarna.
Vill ge Dig en liten uppmaning nu, du kan väl vara snäll och skriva ett inlägg så jag har något att läsa om dagarna. Är så tråkigt att sitta här hemma och vänta. Det är bara att klicka där det står COMMENTS under varje inlägg så kan man skriva en kommentar, tanke eller hälsning till oss. Då blir vi så glada. Tack till den lilla skara som har skrivit, där är alltid kul att se att någon har reagerat och tänkt på oss.
Kram kram från Cornelis och mig

2 comments:

Anonymous said...

Tjena! Tack själva vi hade jätte trevligt också, en helt fantastisk bordsplacering. Alltid kul att träffa nya människor, iaf för mig, Pia hade ju koll på er sen innan. Hur har det gått med Magnus körkort? Blir det ngt båge kort? Vi träffas gärna också och hittar på något, kanske när vi har vägarna förbi söderut. Hoppas allt går bra med bebisen och att ni får en härlig semester, så kanske vi hörs av framåt sensommaren-hösten.

Anonymous said...

okej då... så lägenheten blev såld också. tänk att ni ska flytta till prästgård! jag köpte en liten present till Rocky igår, fast han/hon får vänta nåt halvår innan det är dags att använda den. Ska försöka hitta en bra direktpresent också, ja alltså en som kan användas direkt.