Friday, July 6, 2007

Hm...vad ska jag göra nu då?

Det är den stora frågan i mitt liv just nu. Varje lite grej utförs med största koncentration och inlevelse (i den mån jag orkar vill säga), från diskning till tandborstning och kortare promenader. Och sen... hitta på något annat att göra. Inga utsvävningar direkt, lyckades städa lägenheten i onsdags dock med resultatet: ont i hela kroppen men rent blev det förståss. Tänkte att jag måste visa att jag faktiskt har åstadkommit något mer under mina ensamma dagar. Ett lapptäcke har det blivit till bebisen, inte perfekt men ändå. Det kan nog i alla fall fylla sin funktion att skydda fina bebislakan från katthår och kanske agera underlag för liten bebisrumpa när det kan behövas.
Var på biblioteket igår och lyckades faktiskt samla ihop lite att ta mig igenom. Blev lite reseböcker, vill ju så gärna åka till Kambodja och Thailand (igen). Jobbar på att försöka få med mig familjen Söder hela vägen till Asien, ingen lätt match men jag hoppas att jag lyckas. Nej nu ska det nog bli lunch. Kram kram

2 comments:

Anonymous said...

Skönt att höra att du bygger bo ordentligt!
Kram

Anonymous said...

Hej! Vilket fint täcke och vilket underbart hus! Kommer gärna och hälsar på när ni flyttat in. Tänker på er varje dag och längtar efter att få se foton på ett litet nyfött knyte! Kram