Sunday, July 29, 2007

Mamma

Jag är mamma!
Börjar vänja mig vid tanken och det är ganska mysigt, många ögonblick helmysigt. Vår lilla Love är så underbart söt. När han sovit några timmar längtar jag efter honom. Han har börjat göra det de senaste dagarna, sover och sover. Skönt att hinna göra något annat och få en tupplur då och då men det är svårt att sova på beställning mitt på dagen. Försöker, går inte alltid men jag vilar i alla fall. Han sover ganska bra på nätterna nu med, verkar det som, ammade bara två gånger i natt (vad jag kommer ihåg). Resten av tiden låg han på mitt eller Magnus bröst, det har blivit favoritplatsen att sova på. Lite svårt att sova för mig i alla fall men jag får sova.
Nu ska jag gå och kolla till min lilla gobit igen, slumrar i sin spjälsäng efter en kort promenad i vagnen. Kärlek till er alla!

2 comments:

Anonymous said...

Går in här och tittar då och då för att se om ni skrivit något nytt. Men jag antar att det finns mycket som är bra mycket mysigare än att sitta vid en dator just nu! Tänker på er och hoppas allt går bra och att ni får lite sömn emellan åt. Tack för fikat sist, gör gärna om det! Kram Sofia

Anonymous said...

snälla...visa flera bilder