Sunday, July 22, 2007

Nu har det hänt. Vi har blivit med Barn!!

Ja faktiskt, nu är det på riktigt. I skrivande stund ligger Pella och ammar vår lille son på BB. I lördags morse kl 0531 ploppade det ute en liten sak som vi är väldig stolta över. Allt gick bra och väldigt fort. (får skriva mera detaljer sedan) Det blev en liten kille på 3570g. Jag är bara tillfälligt hemma och matar katter så jag tänkte passa på att skriva en lite rad i fall någon inte har blivit informerad om läget. Vi bor ju bara ca 500 meter från sjukhuset så jag kan cykla fram och tillbaka på några minuter, smidigt!! Nu måste jag åka igen innan det är dags för kvällsmat vilket antagligen innebär hämtpizza för min del och sjukhusmat för pellas del.
mer info kommer garanterat......

1 comment:

Anonymous said...

Hej pa er
Vi maste fa grattulera er an en gang. Vilken prestation. Sa kul med en pojke. Nu ar vi farmor och farfar och farbror pa riktigt. Ha en underbart skon tid ni ocksa. Kramar fran fam Ohlstrom just nu pa Kanarieoarna. Vi ses snart igen.